2007年6月2日 星期六

2007年6月1日

今日終於鼓起勇氣,戴左我副新眼鏡返工。各同事對我呢個新形像的評價不一。

同事H﹕嘩,你做咩事呀﹖(戴下眼鏡姐~~唔使咁驚訝呀﹖=_= )

同事W﹕你好似小雲﹗ (其實你戴眼鏡o個時都好似小雲~hehe)

同事K﹕做咩今日咁可愛呀﹖ (都唔知係笑我定讚我﹖)

同事C﹕新架﹖幾好睇呀~ (你係第一個同事咁講~多謝你﹗)

同事T﹕幾好睇呀~ (竟然仲有第二個...多謝...)

綜合以上的意見,我諗我都係....

呀﹗仲漏左一個...

老闆﹕嘩~你副眼鏡咁似落disco既﹖ (落disco係唔會戴眼鏡架喎~)

我 (疑惑地笑)﹕似咩﹖

綜合以上的意見,我諗我都係...

間中戴下好喇...哈哈

沒有留言: