2007年6月2日 星期六

今日本來start off 都幾lucky既...

話說我今朝遲左起身,所以要搭的士。由我起身到上的士之後,天氣一直都好好既。點知架的士開左冇幾耐,就開始傾盆大雨。由冇到有,都真係幾秒間的事。好彩我臨出門口前,臨崖勒馬決定攞返把傘姐~

就連個司機都忍唔住話﹕我載你之前,真係一滴雨都冇架﹗而家又落到咁大﹗
我﹕係囉~突然間落咁大雨 (心諗﹕可能我係貴人呢~哈哈)

點知到我就黎要落車的時候,又突然間細雨左好多喇喎﹗

司機先生又出聲喇﹗"睇黎你落車都唔使點淋雨喇喎~"

實在係太奇妙喇﹗Thank God!!

所以,最終我把傘都係唔需要用到既﹗

返到公司,初初都ok既,可以比我專心做我手頭上的工作。

點知紅姐一個電話打黎,要我寄膠袋比佢。

膠袋有啦...呀...應該要寄埋紙咭比佢喎

因為我手頭上的紙咭唔夠,所以我就入去packing room搵啦~

點知那名"好心人"又唔知將我d野放左去邊喇,搞到我搵左好耐都搵唔到﹗我只係見到好多其他division的野放左o係我地o個位度...

自從那人黎左之後,今次已經唔係第一次唔見野...

佢唔係好proud of 佢自己識英文架咩﹖咁點解佢搬d野之前,唔睇清楚物主係邊個﹖﹖

都唔知要同佢講幾多知先明...

每次問佢我d野係邊,佢只會答﹕唔知呀﹗我冇郁過你d野喎...

我每次都只能無言以對...

原諒我發憫...我今日心情真係唔係幾好...

咁就惟有寄住幾張比紅姐頂住檔先啦~

跟住我就繼續好努力咁寫辦啦...諗住拿拿臨寫完就走~

點知大人叫我留低開會,問我趕唔趕住走...

咁我諗住佢開一陣架姐,咪話好囉~ (其實我約左人食lunch,再去睇海盜王(3:10pm),算啦...最多唔同佢地食飯架姐~)

點知開到成兩點十先開完,其實中間我已經有d小動作暗示我想走架喇...點知大人仲要繼續講...

搞到咁晏,本來我都有諗過唔去睇架喇,都已經冇晒心情睇啦。不過,又買左飛,算啦...即使只係睇到半場都去啦﹗

o係火車上,我強忍住淚水...心想﹕恐怕我要日日加班,做晒d野,才能滿足到那一班高層的慾望吧。

去到戲院,遲左大約半個鐘,missed左發哥出場最多的那一段。好彩套戲夠長,都仲有成兩個幾鐘可以睇。

睇完戲,返到屋企都差唔多七點喇,我先至突然間覺得好肚餓...(因為我連lunch都冇食到...只係早餐食左個合桃蛋糕...同埋睇緊戲o個時飲左盒豆奶)

見到雪櫃有蔥油餅,就叮左黎食...食左一小塊...咁咸既﹖都係唔食喇...

跟住就叮淘大的燒賣食,食左一粒...點解又係咁咸既﹖我以前食都唔係咁咸架~

我開始懷疑究竟係我的問題定係d野食真係咁咸呢﹖

或者我真係不如helen咁愛咸啦~哈哈

唔知你地有冇以下的經驗呢...

當你想對朋友講某樣野的時候,你發覺佢根本冇在意聽...
跟住你就會停止,唔再講落去...
可能佢並非有意唔用心去聽,只係佢感覺唔到你o個一刻好想佢做你的聆聽者,想佢明白你的處境,想佢比你一點支持,給你一點安慰同鼓勵。
無論如何,那一刻你所得到的只有被忽略的感覺。心情便會更添沉重...
到下一刻,即使你朋友想聽,可能你已經唔想再講喇。

所以,請珍惜每一刻有朋友想同你分享的機會。要學習做一個好的聆聽者。
這也是一個我對自己的提醒。

4 則留言:

Stephanie Wong 提到...

我都覺得溝通真的是一門很高深的學問,有時人總會自顧自地接受別人的訊息,沒有想到他人真正的感受。無論如何,我都會支持你,我隨時願意做你的聆聽者。:>

アンジの部落格 提到...

多謝你呀﹗^_^

Yonnie 提到...

作死...你知啦~我咁多野講..真不排除有同樣情況,我會留意..n_n

But..Bear..I'll always be there ~!

アンジの部落格 提到...

hehe~我都唔係話你﹗而且對住你,暫時我都未試過有呢個情況~哈哈