2007年6月12日 星期二

おいしいですね

尋晚OT直到十二點幾,所以冇返到TWS練歌喇﹗

真的好累﹗所以,我今日成個人都覺得唔係好清醒咁...

首先,我double左影印啦...死...今晚d樹實黎搵我喇~

And then, 我就沖左兩次厠所...
好彩今晚上日文都幾開心,唔係就實訓著都似~:P

真的好開心可以識到幾個玩得埋的同學﹗


哈哈~我地今日好似開大食會咁...有人買西餅、有人買薯片...

而我就買左綠茶味桃哈多~喜歡它的綠茶味,但卻嫌它稍甜了點。
本來我今日係想去麥記買綠茶雪糕食架,點知要開會,搞到我遲左走...趕唔切喇
:(

尋日公司有同事從加拿大買來朱古力給我們分享,真的很好吃啊﹗


就係呢個喇~
唔知香港有冇得買呢﹖^_^





1 則留言:

Stephanie Wong 提到...

我都好想開大食會:>