2007年5月26日 星期六


今日終於都攞左我副新眼鏡...新嘗試~希望ok啦﹗
晚飯同eugene, carmen, 文文去左"火間土"食~good time!
我今日自己食左一個703,感覺冇上次同陳小b佢地食咁好味~可能少食多滋味卦﹗我仲食左個柚子芒果布甸。布甸其實都幾滑,幾好味,不過就唔係好有芒果味囉~而且略嫌d柚子蜜苦味太重~
最好食都係個薯蓉芝士串燒~おいいしですね
食完飯,我就搭巴士返屋企喇。本來我o係度睇緊書,不過睇睇下覺得好眼訓,就訓著左喇...
因為我覺得眼訓的時候,已經係仲有十幾分鐘就會到,所以我都唔敢訓得太lum。我都係每訓幾分鐘就張開眼。到臨近我要落車o個個站之前,我係合埋眼幾秒又張開...點解仲未到既﹖就又合埋眼...跟住突然睜開眼的時候,就發現有d唔妥喇...
原來我訓過頭,架車已經去到總站喇﹗不過好彩,我要落車o個個係尾二o個個站,所以唔使行好遠~

沒有留言: