2007年5月26日 星期六

Show Mi 鄭秀文 2007演唱會



2006年5月24日





今日我, 容小b, edwin同佢個fd去左睇sammi 演唱會(第七場)。本來今日係冇得睇架,多得edwin幫我班返黎的兩張飛﹗$100 第33行~還算不錯吧﹗

演唱會大約8:40pm開始,到大約11:20pm完。等左三年,大家似乎都很期待這次的演唱會。現場的氣氛很熱鬧,唱到中段快歌的時候,連坐$200的企起身。至於我嘛...$100姐...就梗係唔企啦﹗其實我係驚會跌落去姐~哈哈﹗

很喜歡中間的一段accepella,雖然略嫌有點長,但真係好好聽﹗

sammi今晚唱左好多好舊的歌(超過十年前的)。hehe~其實我o個時都幾鍾意佢架,所以聽起那些舊歌來便特別投入。不過而家就冇以前咁鍾意lu~可能因為人大了,不再迷偶像吧。哈~

很喜歡<薩 拉 熱 窩 的 羅 密 歐 與 朱 麗 葉>、<不拖不欠>...

還記得以前睇<百分百感覺>,其中一幕係sammi唱<不拖不欠>,o個幕令我忍唔住流淚。即使睇第二次都係一樣...哈哈~我就是一個如此眼淺的人。

今次係我第二次睇佢的演唱會,第一次我都唔記得係幾時lu~我只係記得o個次我係唔使比錢去睇既。點解﹖哈哈...真係到而家講出黎都有點難以置信~

即係點﹖係咁既~話說某年某月某日,我同媽咪去百佳買野。行行下,我見到有隻新出的yogurt的包裝紙上寫著"抽獎"、"鄭秀文演唱會門票兩張"。雖然冇諗過真係會抽得中,不過都吸引左我去買呢隻yogurt(況且我又鍾意食呢)。咁結果當然係中左啦﹗仲要係$200飛喎~對當時仲係中學生的我來說,真係開心到不得了﹗我諗人生真係冇幾多個咁好彩,仲要我只係寄左一次就中。唔知係咪因為冇乜人買o個隻yogurt呢~hehe

講返今晚場演唱會先...今晚係何韻詩做嘉賓。佢作左一個中性的打扮,同sammi合唱<我們的主題曲>,好好聽﹗跟住佢就自己唱佢o個首<光明會>。雖然唔係太鍾意聽呢首歌,不過佢真係好帶動到現場的氣氛。

容小b話有個位會好感動,佢買我會喊喎。咁我就梗係話我唔會啦﹗結果...我都真係冇喊到喎...哈哈~幾叻﹗不過,其實係因為佢冇講到容小b所指好感動o個d野。完場之後,我問返佢究竟係講咩。原來sammi之前拍"長恨歌"的時候,佢媽媽都有陪佢一齊去。因為sammi要飾演不同年紀的角色演變,佢要一個星期內減十幾磅。鄭媽媽知道左,就自己躲o係一間小屋度喊。這個情境剛好讓sammi見到,佢就覺得自己好對唔住媽媽。

如果sammi真係有講呢一部分,可能我真係會喊都未定。

到完場,冇encore...大家都唔願走...想等下sammi會唔會出返黎。燈都開晒,就梗係冇啦~仲要播多一次廣播,d人先陸陸續續咁離開。

沒有留言: