2007年7月22日 星期日

鍾意一千,唔鍾意三百萬﹖

今晚同爸媽一齊去阿女麻度食飯。我好耐冇去佢度食飯喇,真係不孝...

阿女麻見到我就梗係好開心啦,仲摸下我手臂睇下我有冇瘦到~

但係我唔使摸都見到阿女麻個肚腩大左好多呀﹗

阿女麻,要行多d﹗唔好咁懶喇﹗

後來,朗朗表妹黎到,我就撩佢傾計喇﹗

我﹕你好似細粒左咁既﹖
朗﹕係瘦左~
我﹕點解會瘦左既﹖
朗﹕因為我之前有一晚冇食飯囉﹗
我﹕冇食一晚飯就會瘦架喇﹖
朗﹕係呀,你未試過咩﹖
我﹕冇試過喎~(如果真係唔食一晚飯就會瘦,咁就好喇...)

跟住同佢一齊睇"一擲千金",當o個個消防員o係度揀開邊d no. 的時候,

朗﹕都係形容靚架啦~
(經過一輪暸解,我終於明白佢想講乜...)

我﹕你話佢係見邊個靚女就揀邊個﹖
朗﹕係呀
我﹕咁個個都靚架啦
朗﹕唔係個個都靚
我﹕咁佢而家揀呢個靚唔靚﹖
朗﹕唔靚
我﹕咁即係唔係淨係揀靚架啦~
朗﹕靚又揀,唔靚又揀
我﹕......

然後,個消防員開左一個三百萬的no.,朗朗又有偉論要發表喇...

朗﹕我都唔鍾意三百萬~
我﹕咁你鍾意幾多呀﹖鍾意1蚊﹖
朗﹕唔係,我鐘意一千
我﹕咁你第時有三百萬,就比我啦,我比一千蚊你﹗
朗﹕好呀﹗

哈哈,我應該錄低呢段對話﹗等佢第時大個比返佢聽,免得佢唔認數﹗

沒有留言: